Манджушрі дворукий, котрий відсікає невідання та ілюзії палаючим мечем

Кожне тіло, що містить свідомість і перебуває у самсарі без усвідомлення, підається дії вітрів, серед яких вітри розуму, мови й тіла.
В такому стані важко бачити ясно, приймати рішення і слідувати своєму шляху.

Гадання є складною практикою, яка зумовлює здійснення зусиль того хто запитує - тоді лише можлива відповідь, котра буде дійсною.

Захід, як завжди адаптовує практики, опускаючи важливі елементи.

Сама електронна реалізація практики МО лише невеличка підтримка щодо "її живої", та у скрутні моменти сансаричного життя, може зорієнтувати та повернути віру, спрямувати, захистити, зцілити, наповнити любов'ю та змістом.

Практика тісно вкоріненна в Будду Манджушрі — мудрість усіх Будд, усіх часів (Бодхісаттва Мудрості).

Більшість авторів перекладів чітко вказують на Буддовість даної практики, але нам невідомо жодного перекладеного тексту даної практики, де є вказано що це лише для буддистів. Таким чином, ми говоримо про повагу і взаєморозуміння, котрі дозволять людині любого віросповідування, при необхідності, користуватись МО коли розум, тіло і мова перебувають у дисгармонії, напруженні та сум`ятті, а потрібна порада.

Необхідно здійснити медатацію.

Уявити перед собою Будду Манджушрі, який сидить в позі лотоса на квітці великого лотоса з сонця та місяця, в правій руці утримує Сяючий Меч, що піднятий над головою, та квіткою в лівій руці кисть якої напроти серця, а в центрі цієї квітки книга сутр "Досконалість мудрості". Навколо випромінюється чисте сяйво.

Коли ви приходите впереше, завше вітаєтесь і називаєте по імені того, до кого бажаєте звернутись.
Відтак, коли звертаєтесь з питанням до Бодхісаттви Мудрості, необхідно з ним привітатись:

«ОМ! Славетний Манджушрі, наділенний оком замежної мудрости, яким ти без перешкод оглядаєш три часи, зглянься на мене! (Три Дорогоцінності і Три Основи,) Прошу, явитись мені силою істини, в якій немає оман, що прийняти, а що відкинути»

і прочитати мантру:

ОМ Ах РА ПА ЦА НА ДХІ
OM Ah RA PA CA NA DHI - тібетською
(мантра Манджушрі) 3, 7 (або більше, за бажанням) разів.

Друга мантра - звернення про допомогу, коли ви визнаєте всемудрість того, до кого звертаєтесь із запитанням,

ОМ Е ДХАРМА ХЕТУ ПРАБХАВА ХЕТУНТЕ КХЕН ТАТХАГАТО ХАЙА ВАТЕТТЕ КХЕН ЧАЙО НІРОДХА ЕВАМ ВАДІ МАХА ШРАМАНА СОХА
(мантра взаємозалежного походження) її читають 1, 3 або 7 разів.

Далі необхідно здійснити глибокий видих, і утримуючи на думці Запитання, двічі кинути гадальний кубик із написами складів мантри Манджушрі.

Поєднання двох символів є відповіддю на ваше запитання.

Не поспішайте - навіть тричі запитуючи, чим більше ваших зусиль тим ясніша вами буде отримана та почута відповідь.